loading...
فقط موزیک
تبلیغات
پست ثابت


admin بازدید : 110 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (0)
اسکوچيچ: شناخت خوبي از پديده دارم

خلاصه اي از مطلب :

سرمربي تيم فولاد خوزستان گفت: در اردوي ترکيه، تيم پديده را ديده ام و از اين تيم شناخت خوبي دارم.


ادامه اين مطلب : اسکوچيچ: شناخت خوبي از پديده دارم


13,200 results
  1. اردوي ترکيه به خوبي پيش مي‌رود/ از روند جذب …

    khorasan.isna.ir/modules/site/RSSNewsPe.aspx?SSLID=46&NID=80581

    ... تلاش مي‌كنيم تا تيم خوبي را ... تر شوند و از يكديگر شناخت ... پديده از هواداران ...

  2. اردوي ترکيه به خوبي پيش مي‌رود/ از روند جذب …

    khorasan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=80581

    سرمربي تيم فوتبال پديده خراسان گفت: تلاش مي‌كنيم تا تيم خوبي را ... و از يكديگر شناخت ...

  3. براي ديدار با پرسپوليس آماده مي‌شويم/ با دو تيم از

    bankvarzesh.com/NewsDetail.aspx?Ser_Id=4&News_Id=58286

    به گزارش بانک ورزش و به نقل از سايت باشگاه پديده ... و از يكديگر شناخت ... دارم ولي ...

  4. برانکو صاحب يک کارخانه هيولاسازي!

    https://www.598.ir/fa/news/330261/...

    ... براي بازي کردن آمادگي کامل دارم. ... دستوراتش به خوبي ... مثل عدم شناخت از پديده و باز ...

  5. دنياي معدن: ازشيرخوارگي استقلالي بودم!

    www.donyayemadan.ir/telex-90345.html

    ... انتظاري كه از پديده ... كه از حريف شناخت خوبي نداشت. يكي از نكاتي كه ... دارم را انجام مي ...

  6. دغاغله: از بازگشت به فوتبال خوزستان حس خوبي دارم

    akhbarma.ir/NR.aspx?id=346287

    ... احساس خوبي دارم. پس از پنج، شش ... آقاي اسکوچيچ در اين ... تيم از قبل شناخت دارم و ...

  7. اسکوچيچ: براي رسيدن به اين نتيجه زحمت زيادي …

    navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=117551

    90/ از آن دلال و بازيکن پرسپوليس عکس دارم ... دراگان اسکوچيچ در نشست خبري ... خوبي از خود ...

  8. مهاجري: تيم خوبي را راهي ليگ خواهيم کرد

    akhbarma.ir/NR.aspx?id=411084

    ... تلاش مي‌کنيم تا بتوانيم تيم خوبي را ... شوند و از يکديگر شناخت ... پديده از ...

  9. افکارنيوز - بدترين بازيکن پرسپوليس در بازي با …

    sahebkhabar.ir/...بازيکن-پرسپوليس-در-بازي-با...

    ... انتقادها در مورد خودم را قبول دارم ... پديده تيم خوبي ... از بازي با پديده، فقط ? ...

  10. تيم خوبي را راهي ليگ برتر خواهيم کرد

    padidefamily.ir/news/...

    ... تلاش مي كنيم تا بتوانيم تيم خوبي را راهي ... پديده خراسان گفت ... کرد بخش زيادي از قدرت ...

  11. محمدحسن رجب زاده از استقلال پيشنهاد دارم

    www.delvar.ir/...زاده-از-استقلال-پيشنهاد-دارم

    ... شرايط در پديده از ابتداي فصل خوب بود. ... شرايط خوبي را در پديده ... اسکوچيچ سرمربي فولاد ...

  12. صحبت هاي بازيکنان پديده پس از شکست مقابل …

    www.navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=116647

    مجتبي روشنگر پس از پايان ديدار پديده و پرسپوليس ... است و با شناخت قبلي ... دانم هر چه دارم از ...

  13. پرينت خبر > تيم خوبي را راهي ليگ برتر خواهيم کرد

    www.padidefc.com/PrintNews/34735/1/تيم-خوبي-را-راهي...

    ... تلاش مي كنيم تا بتوانيم تيم خوبي را ... شوند و از يكديگر شناخت ... پديده از ...

  14. قنبرپور: در ترکيه به هماهنگي خوبي رسيده‌ايم

    4varzesh.com/default.aspx?pid=آخرين%20اخبار...

    مربي تيم پرسپوليس مي‌گويد، تيمش به هماهنگي خوبي رسيده است. ok سه شنيه ...

  15. پرده بکارتم را از دست داده ام

    www.taamolnews.ir/fa/...بکارتم-را-از-دست-داده-ام

    براي يك ازدواج موفق لازم است كه طرفين آگاهي و شناخت خوبي ... خوبي برد. پس هريك از ... پديده فوق ...

  16. جامعه، شناخت صحيحي از معلوليت ندارد

    mardomsalari.com/Template1/News.aspx?NID=138412

    جامعه، شناخت صحيحي از ... مشکلاتي دارم.همين باعث شد ... با اين پديده ندارد،بازهم ...

  17. مداح مشهور: اگر قلعه نويي سرمربي پرسپوليس شود ديگر از

    www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=1400671

    ... با پديده دعا کند از نکات ... حال حاضر شناخت درستي از ... از اين موضوع خاطره خوبي ...

  18. من برادري دارم كه پدر و مادرم او را خوب تربيت نكرده …

    www.jonbeshnet.ir/news/46523

    من برادري دارم كه پدر و مادرم او را خوب تربيت نكرده ... ابن تيميه از نگاه بزرگان و علماي ...

  19. من کيستم؟

    www.sologen.net/WhoAmI.htm

    مساله‌ي من شناخت ... شناخت نحوه‌ي شناخت انسان از محيط اطراف‌اش ... هاي وسط پاراگراف به خوبي ...

  20. اخبار> تيم خوبي را راهي ليگ برتر خواهيم کرد

    fcpadideh.com/news/34735/1/...

    سرمربي تيم فوتبال پديده خراسان گفت : تلاش مي كنيم تا بتوانيم تيم خوبي ... از يكديگر شناخت ...

  21. كعبي: به‌خاطرنكونام قهرمان شويم

    goaldaily.ir/GoalDaily/News.aspx?NID=59825

    ... با شناخت خوبي در ... از بازيكنان امارات مي‌توانند در اين جام پديده شوند و تيم خوبي ...

  22. در جهاني 3بار طعم بي‌مدالي را چشيدم/ بعد از جهاني …

    www.iritf.org.ir/d.asp?id=9593

    گفت و گوي سايت فدراسيون تكواندوي ايران با پديده اين ... شناخت تقريبا خوبي از ... دارم در ...

  23. سايت خبري تحليلي بانک ورزش | نسخه چاپي

    bankvarzesh.com/PrintVer.aspx?News_Id=58286

    به گزارش بانک ورزش و به نقل از سايت باشگاه پديده ... و از يكديگر شناخت ... دارم ولي ...

  24. سوت پايان

    afarineshdaily.ir/AFARINESH/News.aspx?NID=122056

    ... او را نمي شناخت.قوچان نژاد ... خوبي دارم. ... اما بيشتر از ساير پديده‌هاي اجتماعي ...

  25. آشنايي بافصل سوم فيزيک پيش دانشگاهي2

    shomali1.blogfa.com/8503.aspx

    مكانيك نيوتني برآن سايه انداخته بود وبه خوبي از ... از پديده ... از لحظه‌اي درنگ گفت دارم ...

  26. اداره مشاوره و پاسخ نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري …

    porseman.org/q/show.aspx?id=85577

    اما سؤالي كه از شما دارم اين است كه من ... خدا رابطه خوبي دارم اما گاهي ... شناخت خداوند: ...

  27. حدادي:مردم از من بيشتر درباره خندوانه مي‌پرسند تا …

    www.kopy.ir/.../13257347/حدادي-مردم-از-من-بيشتر...

    خدا را شكر برنامه خوبي هم از آب ... دارم اما شايد ... با شناخت مردمش از بسكتبال ...

  28. نياز خريدار را بشناسيم - hamshahrionline

    www.hamshahrionline.ir/details/288458/Lifeskills/jobs

    فرض كنيد من قصد دارم نوع جديدي از خدمات ... فروش خوبي داشته ... با يك پديده كه در ...

  29. گلر نفت آبادان با اشاره به چند پيشنهاد از ليگ‌هاي …

    khouzestan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=25928

    ... ‌بان تيم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است اگرچه به عنوان يك پديده ... خوبي داشتند ... شناخت ...

  30. پايگاه اطلاع رساني سلامت ايرانيان : آيا بين هوو‌ها …

    salamatiran.com/NSite/FullStory/?Id=62759&type=2

    ... سعي در ديدن اين پديده به دور از ... ها رابطه خوبي با هم دارند اما ... از اتفاق ...

  31. فوتبال ايران

    www.footballiran.ir/fa/home/details/4551132435

    ... خاطرات خوبي با آنها دارم و اميدوارم ... پديده 2 / حالگيري ... شناخت خوبي از هم اتاقي‌ام ...

  32. 7فاز: «شهرام ناظري» تيتراژ پاياني فيلم سينمايي …

    www.7faz.com/News.aspx?Id=753&T=1

    ... را دوست دارم؛ يکي از طرفداران ... يکي از پديده‌هاي ... خوبي هم‌چون ...

  33. حرفهاي جنجالي دايي در مورد پرسپوليس - صبحانه …

    sobhanehonline.com/fa/news/60698/حرفهاي-جنجالي-دايي...

    او بعد از اين همه مدت شناخت خوبي از ... فايل صوتي دارم كه از خود ... كارهاي عجيب در پديده ...

  34. جام نيوز :: JamNews - برانکو صاحب يک کارخانه …

    www.jamnews.ir/detail/News/531186

    ... ميليون از استقلال طلب دارم. ... دستوراتش به خوبي ... درست مثل عدم شناخت از پديده و باز ...

  35. 90/ آن مربي پرسپوليس هم خودش را نابود کرد هم …

    www.titreakhbar.com/view/30795759

    مهدي دغاغله يکي از بازيکناني ... زيرنظر اسکوچيچ ... بوده و شناخت کافي از او دارم و مي ...

  36. اعتراض شديد اسکوچيچ به داور بازي | فيدکو

    khabarnamefilmha.feedco.ir/page-627690.html

    *قبل از شروع بازي اسکوچيچ ... كاملاً موافقم و اعتقاد دارم ... بازيکن پرسپوليس و پديده;

  37. ميسيلوويچ:آخرفصل من‎ و اسکوچيچ را قضاوت‎کنيد | …

    www.varzesh3.com/news/1178904/17-28

    ... تنها تا حدودي به شناخت از تيم ... دارم که تيم ‌هاي ايراني را به خوبي مي‌شناسد و ...

  38. خواستگاري دختر از پسر | مركز مشاوره امام خميني (ره)

    moshavere.org/node/1520

    پسري را براي ازدواج دوست دارم. ... پديده‏هاى تلخ و ... به شناخت كافى و صحيحى از فردِ ...

  39. هسلر: بکن‌باوئر بهتر از ‌لو بود/تيم 90 آلمان، از تيم …

    www.khabaronline.ir/detail/395842/sport/premiere-league

    ... سرمربي پديده زحمت ... و خيلي از ايشان شناخت ... رابطه خوبي دارم اما در اين ...

  40. خبرگزاري آريا - رونمايي از پرسپوليس برانکو

    www.aryanews.com/News.aspx?code=20150731130340496&svc=50

    تيمي که با حفظ دراگان اسکوچيچ و جذب ... به خوبي از ... مقابل پديده امتيازي از دست ...

  41. فعلاً مشغول نصيحت کردن سوشا مکاني هستم

    khabarsport.com/detail/44695/football/4

    ... بسيار خوبي از اين دو بزرگوار دارم. ... اين مدت غير از خوبي چيز ... شناخت بيشتري ...

  42. برانکو صاحب يک کارخانه هيولاسازي!

    www.nayabnews.com/fa/News/...يک-کارخانه-هيولاسازي!

    ... درست مثل عدم شناخت از پديده و باز ... کامل دارم - 38 دقيقه پيش ... , دستوراتش, خوبي, ...

  43. فرهنگ ( ضرورت شناخت و پايداري )

    irannegar.blogfa.com

    درك انسان از پديده ها در آن سوي ... و هر كدام از شناخت ها و ... بكوشند .و آرزو دارم كه ...

  44. نظر مربي پرسپوليس در مورد اردوي ترکيه

    www.haftcheshme.com/news/138626/نظر+مربي+پرسپوليس...

    مربي تيم پرسپوليس مي‌گويد، تيمش به هماهنگي خوبي رسيده است. ... موج وبلاگي حمايت از آيت الله ...

  45. تحريک به انجام زنا و لواط | مركز ملي پاسخگويي به …

    www.pasokhgoo.ir/node/76452

    سلام، بنده چند سالي هست مشکلي دارم وليکن از ترس ... ايم از اين پديده زشت ... و با شناخت ...

  46. اداره مشاوره و پاسخ نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري …

    porseman.org/q/show.aspx?id=175098

    پرسش و پاسخ ، بنده روي مهريه سبك و هم چنين جهيزيه سبك تأكيد دارم. ... شناخت لازم از ... از خوبى ...

  47. مديريت اسناد و كتابخانه ملي مركز استاني فارس - …

    www.nlai.ir/Default.aspx?tabid=7157&ctl=Details&mid=13114&ItemID=12064

    در واقع نزديكي عشق و خير بدين مفهوم است كه عشق از خوبي و ... شناخت خدا ... دارم كه يك پديده ...

  48. روزنامه گل - سرفصل

    goaldaily.ir/GoalDaily/Article.aspx?AID=15221

    ... برابر نفت و پديده پس از هفت هفته ... از برانكو شناخت خوبي دارم و ... اسکوچيچ از اين جهت ...

  49. چرخابي: حدادي فر و فركي به حق انتخاب شدند

    isfahan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=39876

    شناخت كاملي از اين بازيكن دارم. ... بسيار خوبي داشت كه از نظر ... عنوان پديده ليگ ...

  50. مجله شماره 4 - اطلاعات حکمت و معرفت

    www.ettelaathekmatvamarefat.com/new/index.php?option=com_content&...

    ... بسيار دارد، شناخت خاص، پس از شناخت ... از خوبي و ... از پديده‌هاي دنياي مجازي ...

  51. Pagination

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
    لینک دوستان
  1. پارس فانی - متن آهنگ جدید
  2. بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  3. هاست لینوکس
  4. بروز گراف | مرجع گرافیک
  5. کیف آلوما والت ارزان
  6. بزرگترین و کاملترین سایت دانلود فیلم موزیک برنامه بازی مستند کتاب
  7. لک ملودی
  8. سفارش عینک آفتابی
  9. خبر های روز
  10. وبسایت رسمی هواداران ایکان در ایران
  11. ساعت مچی مردانه و زنانه
  12. خرید عینک آفتابی
  13. میهن بازدید | افزایش بازدید | کسب درآمد
  14. تبادل لینک هوشمند
  15. پاتوق منوتو
  16. رابین وب
  17. چت روم ترنج
  18. تبادل لینک 3طرفه
  19. نیازمندیها,اگهی رایگان
  20. تبادل لینک
  21. تبادل لینک
  22. تبادل لینک
  23. عینک ریبن
  24. تبادل لینک 3طرفه
  25. افزایش بازدید سایت و وبلاگ
  26. شبکه اجتماعی ایران سو
  27. تبادل لینک Linc
  28. فوتبال
  29. چت روم فارسی|ميكسا چت|چتروم|چت ايراني
  30. تبادل لینک
  31. خرید آموزش پیانو
  32. سئو و بهینه سازی سایت
  33. گن لاغری مردانه
  34. توسعه دهندگان سپهر
  35. تبادل لینک
  36. تبادل لینک
  37. ثبت علامت تجاری
  38. تبادل لینک
  39. تبادل لینک
  40. فروشگاه اینترنتی
  41. مرکز آپلود زیر نویس فارسی
  42. خرید عینک ریبن
  43. تبادل لینک
  44. تبادل لینک
  45. آپشن ایران خودرو
  46. آخرین مطالب ارسال شده
  47. تبلیغات

    آمار سایت
  48. کل مطالب : 1821
  49. کل نظرات : 36
  50. افراد آنلاین : 160
  51. تعداد اعضا : 7
  52. آی پی امروز : 290
  53. آی پی دیروز : 114
  54. بازدید امروز : 1,157
  55. باردید دیروز : 341
  56. گوگل امروز : 0
  57. گوگل دیروز : 5
  58. بازدید هفته : 1,981
  59. بازدید ماه : 1,981
  60. بازدید سال : 48,054
  61. بازدید کلی : 675,980
  62. کدهای اختصاصی