loading...
فقط موزیک
تبلیغات
پست ثابت


admin بازدید : 497 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (1)

 Mohammad%20Fakkar%20 %20Khahesh%20%28Shahre%20Baran%29 دانلود آهنگ جدید محمد فکار با نام خواهش

دانلود آهنگ جدید محمد فکار با نام خواهش با بالا ترین کیفیت
ترانه : مهرآیین ، آهنگ : سعید هاشمی ، تنظیم : آرمان منشئی
این آهنگ تیتراژ برنامه شهر باران می باشد.

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید محمد فکار با نام خواهش :

تو این شبا حال عجیبی دارم دوباره رو به تو پر از خواهشم

می خوام تو سجده هام بی افتم به پات کمک کنی لایق عشقت بشم

قرار دستام و بگیری امشب حس می کنم حاجتم می گیرم

تموم عمرم به تو محتاجم و از در این خونه عقب نمیرم

دوباره امشب تو همین لحظه ها هوای گریه تو دلم جون گرفت

وقتی چشام خیره به آسمون شد بغض دلم شکست و بارون گرفت

تموم سالم و دعا می کنم به این ضیافت منو مهمون کنی

چی میشه عمری منو غرق همین حال و هوای شهر بارون کنی

برای من عبادت اجباری نیست سجده به پای تو واسم نیازه

کسی که قلبم عاشق تو باشه بهشت و تو دلش داره می سازه

دوباره امشب تو همین لحظه ها هوای گریه تو دلم جون گرفت

وقتی چشام خیره به آسمون شد بغض دلم شکست و بارون گرفت

MP3 – 320

 Mohammad Fakkar – Khahesh

MP3 – 128

Mohammad Fakkar – Khahesh

آهنگ جدید محمد فکار با نام خواهش

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط طنز بازار در تاریخ 1393/04/27 و 21:06 دقیقه ارسال شده است

سلام اگه پایه تبادل بنر هستی بیا به سایتم سر بزن و ادرس بنر و ادرس سایت خود را در قسمت نظرات بیان کن و پس از گذاشتن بنر شما در سایتم من ادرس بنر ساخت خود را برا شما ارسال میکنم تا شما هم بزارید
http://www.tanz-bazar.ir/


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
  • پارس فانی - متن آهنگ جدید
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • هاست لینوکس
  • بروز گراف | مرجع گرافیک
  • کیف آلوما والت ارزان
  • بزرگترین و کاملترین سایت دانلود فیلم موزیک برنامه بازی مستند کتاب
  • لک ملودی
  • سفارش عینک آفتابی
  • خبر های روز
  • وبسایت رسمی هواداران ایکان در ایران
  • ساعت مچی مردانه و زنانه
  • خرید عینک آفتابی
  • میهن بازدید | افزایش بازدید | کسب درآمد
  • تبادل لینک هوشمند
  • پاتوق منوتو
  • رابین وب
  • چت روم ترنج
  • تبادل لینک 3طرفه
  • نیازمندیها,اگهی رایگان
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • عینک ریبن
  • تبادل لینک 3طرفه
  • افزایش بازدید سایت و وبلاگ
  • شبکه اجتماعی ایران سو
  • تبادل لینک Linc
  • فوتبال
  • چت روم فارسی|ميكسا چت|چتروم|چت ايراني
  • تبادل لینک
  • خرید آموزش پیانو
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • گن لاغری مردانه
  • توسعه دهندگان سپهر
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • ثبت علامت تجاری
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • فروشگاه اینترنتی
  • مرکز آپلود زیر نویس فارسی
  • خرید عینک ریبن
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • آپشن ایران خودرو
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1821
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 186
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 332
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 1,629
  • باردید دیروز : 341
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,453
  • بازدید ماه : 2,453
  • بازدید سال : 48,526
  • بازدید کلی : 676,452
  • کدهای اختصاصی