loading...
فقط موزیک
تبلیغات
پست ثابت


admin بازدید : 111 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)
جان تري:مورينيو نقش پدر را در فوتبال من داشته است

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : جان تري:مورينيو نقش پدر را در فوتبال من داشته است


124,000 results
  1. رابطه کاپيتان و مربي؛ مورينيو مثل پدرم است | …

    www.varzesh11.com/fa/.../رابطه...پدرم_است/45209/132300281

    ... رابطه کاپيتان و مربي؛ مورينيو مثل پدرم است ... او نقش پدر را در فوتبال من داشته و من برايش ...

  2. هافبک سيتي: ونگر همچنان نقش پدر فوتبالي من را

    corner.r98.ir/News/football/544

    ... در آرسنال قائل است. او ونگر را بهترين ... نقش پدر فوتبالي من را ... احمدي در يک ...

  3. دان جان - ويکي‌پديا، دانشنامه? آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/دان_جان

    باربارا، جان را تشويق مي ... صداي جان در نقش راوي به ... گر" حضور داشته است. در ترسيم ...

  4. تمام موفقيت‌هايم را مديون هم‌تيمي‌هايم بوده‌ام دايي: …

    www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920128001282

    آنها در موفقيت‌هاي من نقش زيادي داشته ... است و دو سال سخت را در ... پدر مرحومم با جان و ...

  5. علي دايي: براي خداحافظي مهدوي کيا به آزادي مي‌روم / …

    www.khabaronline.ir/detail/288269/sport/premiere-league

    متاسفانه اين پشت‌پرده‌ها پدر فوتبال ايران را ... نقش زيادي در موفقيت هاي من داشته است ...

  6. سجادي:فوتبال ضعيف ترين رشته ايران در اينچئون …

    www.khabaronline.ir/detail/379992

    ... بهترين عملکرد را داشته است. ... محمدي جان صدها ... رسانه هاي جمعي نقش مهمي در ...

  7. فوتبال من

    www.tourajateef.blogfa.com/8906.aspx

    فوتبال من ... بانها در پرسپوليس را داشته است ... در زندگيش داشته است . پدر نقش بزرگي ...

  8. محمد‌خاني: تغييرات در پرسپوليس جواب نداد/ بعد …

    19dey.com/index.php?newsid=71136

    قانون فوتبال است که وقتي گل ... چرا که او نقش اول را در ... البته من در اين مورد ...

  9. فوتبال من

    tourajateef.blogfa.com/8901.aspx

    فوتبال من ... ملي ايران را داشته است و حالا در سالهاي ... المپيك را به جان طرفداران ...

  10. کي‌روش به پيروزي در جام‌جهاني اميدوار است

    www.entekhab.ir/fa/news/158946

    ... کي روش» در فوتبال ايران، پس ... يونايند را داشته است. ... نوشته است: «او براي من ...

  11. باشگاه فوتبال پرسپوليس تهران - ويکي‌پديا، …

    https://fa.wikipedia.org/wiki/باشگاه_فوتبال...

    ... خطر قرار داشتهاست. جان ... تب فوتبال را در ... اختيار داشتهاست. در ...

  12. گزارش تکان‌دهنده از دوپينگ در فوتبال آلمان | ورزش 3

    www.varzesh3.com/news/1018122/12-26

    گزارش تکان‌دهنده از دوپينگ در فوتبال ... نقش اصلي را در دوپينگ بازيکنان آلماني داشته است. ...

  13. خبرگزاري صداوسيما | IRIB News

    www.iribnews.ir/NewsText.aspx?ID=540933

    ... در نقش جان کري وزير امور خارجه آمريکا روي مي دهد.وي قبلا نقش رهبري را در گذشته داشته است و ...

  14. کري با لاوروف موضوع نقش ايران در مبارزه با داعش را

    tnews.ir/news/470C45139007.html

    کري با لاوروف موضوع نقش ايران در ... جان کري » وزير ... کرده است، رويکرد خود را در ...

  15. علي دايي نگين ورزش آسيا - سخنان بزرگان فوتبال ايران در ...

    10alidaei.blogfa.com/cat-5.aspx

    من دست تقدير را در ... تيم ملي نقش اول را ... پيشكسوتان فوتبال داشته است. در اين ...

  16. نظر علي دايي درمورد خداداد عزيزي

    www.shafaf.ir/fa/news/...دايي-درمورد-خداداد-عزيزي

    ... اين نظر لطف خداداد است. او نقش زيادي در موفقيت هاي من داشته است ... پدر مرحومم با جان و ...

  17. اخبار روز فوتبال

    sohiel71footballnews.blogfa.com/1392/01

    ... گل هاي زده من داشته است. ... اش را در اختيار من بگذارد ... العاده را در دنياي فوتبال ...

  18. فرهنگ کري خواني در ايران چقدر است؟ | اخبار ايران

    amozande.ir/907206

    ... معمول و ناب در فوتبال ايران افزايش داشته است. ... و افراد خود را در فضاي ورزش خالي ...

  19. جان برکفان منچستر يونايتد

    man-red.blogfa.com/8804.aspx?p=2

    اين پتانسيل من است که نظر او را ... در او داشته است ... ليگ فوتبال دنيا است و شکي در ...

  20. ايرنا - نقش سپاه قدس ايران در مبارزه با داعش

    www.irna.ir/fa/News/81347441

    جمهوري اسلامي با چنين تحليلي از اوضاع، خود را در ... نقش مهمي داشته است و ... جان کري) نيز ...

  21. نقد و تحليل فوتبال

    naghdefootball.persianblog.ir

    ... همچنان مثبت نگه داشته است. ... و جذابيت فوتبال را در ... تيم است بايد با من در مورد ...

  22. در جهاني که ما برج‌هايمان را مي‌سازيم جانبازان و خانواده ...

    www.mehrnews.com/news/2424434/...

    پرويز پرستويي از نقش حاج ابراهيم در فيلم ... نام پدر» در پاسخ به ... هايي را داشته است.

  23. سايه پدران بر چهره ها در شبکه‌هاي اجتماعي! - …

    www.bartarinha.ir/fa/news/200750/%D8%B3%D8%A7%DB%8...

    سلفي ميلاد کي‌مرام و پدر جان در ... آقاي گل فوتبال ... مادري که نقش پدر را براي فرشيد داشته است.

  24. سگ پرستار کودک 4 ساله را دريد، جان دادن فرزند در

    www.persianv.com/hadese/298132.php

    ... سگ خود نسبت به همسايگان خود را داشته است. ... نقش عسل در تقويت ... جان پدر بزرگش را ...

  25. رونمايي از فساد در فوتبال در برنامه جنجالي نود | …

    www.rajanews.com/news/95265

    ... پايين‌تر نقش داشته است. ... دست خط من است، حاضرم در آزمايش ... دلاليسم در فوتبال در ...

  26. مبعلي: دوست دارم از فوتبال امارات به اروپا بروم

    www.hamshahrionline.ir/details/50120/Sport/soccer

    ... بالا در فوتبال امارات او را با ... داشته است. ... اينکه در موفقيت تيم نقش داشته ...

  27. عشق من ! فوتبال

    yaddashthayenakhoda.mihanblog.com

    ... فوتبال داشته و ... حاضر است كه او را در دروازه ... تيم ملي را به من ...

  28. پيشگيري و نقش آن در سلامتي - پيشگيري از اعتياد

    khdmat.blogfa.com/category/38

    من در منزل دختر ... از عوامل نقش بارزتري را در مورد ... روند صعودي داشته است و همين ...

  29. افشاي نقش باکو در تجزيه ايران و طرح آمريکايي ريگا …

    www.tabnak.ir/fa/news/314619

    ... داشته است. روسيه که در دوره ... ايران را در پيش گرفته است. ... سراي من است، آنكس ...

  30. هر چي كه از فوتبال بخواي

    www.m-football.blogfa.com/8702.aspx

    ... هم شده است. پدر و ... من آرام آرام فوتبال را ياد ... نگه داشته است . در جام ...

  31. صحنه

    argol.mihanblog.com

    ... مي بيند، او را در ... دلار سود داشته است. ebay در حال حاضر 144 ... جان از وجود من است

  32. رامين رضاييان: برانکو برند است

    www.asriran.com/fa/news/403012/?ƒEœ?‚A±?ƒEœ?‚A...

    او و دکتر شيخاني در پرسپوليسي شدن من نقش ... داشته است ... جان کري: بعضي مسائل را حل ...

  33. فوتبال

    fotbali.mihanblog.com

    ... (منچستريونايتد هميشه براي کمک به من حاضر است و ... را باور داشته ... فوتبال است که در ...

  34. دايي چطور دايي شد؟

    ptiranian.rozblog.com/post/9

    دايي در نقش مدافع جالب است ... خود را ادا کند. وقف پدر در ... سرعت داشته است. او در ...

  35. گل سرخ من ? - John Abraham و Bipasha Basu

    golesorkheeman.blogfa.com/post-285.aspx

    اولين نقش كبير در جسم سال 2003. جان آبراهام يك سوپر مدل هندي است در ... جان فيلمبرداري را در ...

  36. نقش پررنگ ايران در منطقه - hamshahrionline

    www.hamshahrionline.ir/details/44107

    بعيد نيست که بازهم اخبار آينده حکايت از تعويق مجدد آنها داشته ... نقش مظلوم را ... است. در واقع ...

  37. جام جم آنلاين-بازيکن فوتبال داور را با ضربه مشت …

    www.jamejamonline.ir/newspreview/1870538107249409694

    ... شده، جان باخته است. در سال ... اين روند را در نظر داشته است. ... فوتبال در ...

  38. فوتبال و سينما

    vahidzarabinasab.blogfa.com

    ... مانده، نقش پدر و ... چيرگي فوتبال بر سينما را در ... اش نقش زيادي داشته است. ...

  39. آموزش فوتبال -حميد رضا ظهرابي

    coach-zohrabi.blogfa.com

    ... اين طرح را در فوتبال ... همراه داشته است. در اين ... فوتبال نقش دارند در ...

  40. وبلاگ من - از من ... براي تو

    pn1350.persianblog.ir/1382/2

    ... پذيرفته است ? نقش يک پدر ... سنتي زنان در فيلمهاي هندي را داشته ... من در اين ...

  41. دانــــش و دانســــتنيهاي فـــوتبال - مطالب کلي در فوتبال

    www.ballsport.blogfa.com/cat-6.aspx

    هدف اصلي از اين کار آشنايي هر چه بيشتر شما با اين علم نوين در فوتبال است. ... نقش را در ... پدر من ...

  42. افکارنيوز - ناگفته هايي از زندگي علي دايي

    www.afkarnews.ir/vdcf0edymw6deca.igiw.html

    ... محروم است. پدر دايي ... در رشد علي نقش بسزايي داشته است. ... من چيزي را در زندگي ...

  43. ali bl@g - هر چيز در مورد راگبي يا فوتبال آمريکايي

    aki98.blogfa.com/post-19.aspx

    ... نيز داشتهاست) ... عمده را در بازي فوتبال ... آمريکائي جان خود را از ...

  44. دانــــش و دانســــتنيهاي فـــوتبال - مربيگري درفوتبال

    www.ballsport.blogfa.com/cat-14.aspx

    ... تيمش را داشته باشد و در مراحل ... آميز در فوتبال لازم است به ... قبلي تيم نقش داشته است. ...

  45. چه کسي "جان کري" را غيب کرد؟ + تصاوير

    www.persianv.com/preview/292194.php

    يک گمانه‌زني؛ کري با سران داعش ديدار داشته است ... وزير را در ... که جان کري در يک ...

  46. Sportzone.ir - زندگي نامه کريستيانو رونالدو

    sportzone.mihanblog.com/post/171

    ... بيشترين نقش را در پيروزي‌هاي تيمش داشته است. با اينکه در بازي ... فرانس ‏فوتبال را ...

  47. تصاوير : وداع پدر با پسر در کوههاي آلپ

    www.entekhab.ir/fa/news/196468

    در اين سانحه 150 نفر جان خود را از دست ... مشکلات رواني داشته است. ... نقش يزيد در فيلم ...

  48. هر چي كه از فوتبال بخواي

    www.m-football.blogfa.com/8710.aspx

    ... داشته است و قطعا در صورت ... من اين عنوان را در سن 26 ... اين است كه در فوتبال شانس ...

  49. خمسه: اشتياقي به بازي در پايتخت ندارم | پايگاه …

    www.rajanews.com/news/208692

    ... منفي است را پذيرفتيد؟ من از آن ... بازيگر است و بايد در نقش‌هاي ... داشته است ...

  50. صدايم حاتمي‌کيا را ياد کارتون انداخت/ در خواب هم هندي …

    mehrnews.com/...را-ياد-کارتون-انداخت-در-خواب...

    وي در اکثر آثار خود گويندگي نقش هاي کمدي را بر عهده داشته است ... من در نقش ... پدر و مادر من ...

  51. Pagination

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
    لینک دوستان
  1. پارس فانی - متن آهنگ جدید
  2. بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  3. هاست لینوکس
  4. بروز گراف | مرجع گرافیک
  5. کیف آلوما والت ارزان
  6. بزرگترین و کاملترین سایت دانلود فیلم موزیک برنامه بازی مستند کتاب
  7. لک ملودی
  8. سفارش عینک آفتابی
  9. خبر های روز
  10. وبسایت رسمی هواداران ایکان در ایران
  11. ساعت مچی مردانه و زنانه
  12. خرید عینک آفتابی
  13. میهن بازدید | افزایش بازدید | کسب درآمد
  14. تبادل لینک هوشمند
  15. پاتوق منوتو
  16. رابین وب
  17. چت روم ترنج
  18. تبادل لینک 3طرفه
  19. نیازمندیها,اگهی رایگان
  20. تبادل لینک
  21. تبادل لینک
  22. تبادل لینک
  23. عینک ریبن
  24. تبادل لینک 3طرفه
  25. افزایش بازدید سایت و وبلاگ
  26. شبکه اجتماعی ایران سو
  27. تبادل لینک Linc
  28. فوتبال
  29. چت روم فارسی|ميكسا چت|چتروم|چت ايراني
  30. تبادل لینک
  31. خرید آموزش پیانو
  32. سئو و بهینه سازی سایت
  33. گن لاغری مردانه
  34. توسعه دهندگان سپهر
  35. تبادل لینک
  36. تبادل لینک
  37. ثبت علامت تجاری
  38. تبادل لینک
  39. تبادل لینک
  40. فروشگاه اینترنتی
  41. مرکز آپلود زیر نویس فارسی
  42. خرید عینک ریبن
  43. تبادل لینک
  44. تبادل لینک
  45. آپشن ایران خودرو
  46. آخرین مطالب ارسال شده
  47. تبلیغات

    آمار سایت
  48. کل مطالب : 1821
  49. کل نظرات : 36
  50. افراد آنلاین : 163
  51. تعداد اعضا : 7
  52. آی پی امروز : 281
  53. آی پی دیروز : 114
  54. بازدید امروز : 1,044
  55. باردید دیروز : 341
  56. گوگل امروز : 0
  57. گوگل دیروز : 5
  58. بازدید هفته : 1,868
  59. بازدید ماه : 1,868
  60. بازدید سال : 47,941
  61. بازدید کلی : 675,867
  62. کدهای اختصاصی