loading...
فقط موزیک
تبلیغات
پست ثابت


admin بازدید : 94 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)
مي خواستم با پيراهن پرسپوليس خداحافظي کنم

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : مي خواستم با پيراهن پرسپوليس خداحافظي کنم


21,400 results
  1. با پيراهن سايپا از فوتبال خداحافظي ميکنم

    navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=122567

    ... روزي که به ايران آمدم تصميم داشتم با پيراهن ... روزي که ميخواستم به ... خداحافظي ميکنم

  2. نکونام: با پيراهن استقلال نه با سايپا از فوتبال خداحافظي ...

    akhbarma.ir/NR.aspx?id=413542

    ... با پيراهن استقلال نه با سايپا از فوتبال خداحافظي ميکنم ... روزي که ميخواستم به ...

  3. نود - 90/ ميخواستم در فولاد خداحافظي کنم اما …

    sahebkhabar.ir/news/5968275/90-مي-خواستم-در-فولاد...

    ارتباط با ما; عضويت در ... 90/ به استقلال و پرسپوليس هم سرباز ...

  4. وب سايت هواداران پرسپوليس

    fc-perspolisnews.blogfa.com/8811.aspx

    ... علي كريمي با پيراهن پرسپوليس از ... اگر مي خواستم مي ... پيش و خداحافظى با ...

  5. 90/ ميخواستم در فولاد خداحافظي کنم اما نگذاشتند

    web.shafaqna.com/FA/IR/407555

    90/ ميخواستم در فولاد خداحافظي کنم اما ... هنوز با استقلالي ها تمام نکرده ...

  6. جام نيوز :: JamNews - مي‌خواستم مجاني براي …

    www.jamnews.ir/detail/News/415875

    مي‌خواستم مجاني براي پرسپوليس بازي کنم ... ام با پيراهن پرسپوليس ... مي‌‌آيد با پاس ...

  7. نژادفلاح: ميخواستم بهترين‌ها را به پرسپوليس

    akhbarma.ir/NR.aspx?id=309661

    ... ميخواستم بهترين‌ها ... ترک باشگاه پرسپوليس پس از جلسه با ... محبوبم آرزو ميکنم.

  8. نسيم هراز - به دور از هياهو، در آرزوي آرامش

    www.nasimeharaz.com/magazine/viewer.php?id=247

    ... بودم که ميخواستم مدتي ... چکار ميکنم،اما بعد ... با پيراهن پرسپوليس از ...

  9. خبرگزاري آريا - افتخار ميکنم که در چند سال اخير از ...

    aryanews.com/News.aspx?code=20150628164148034&svc=139

    ... را به خطر نمي اندازيم مرضيه افخم سخنگوي وزارت خارجه هم امشب به وين مي‌رود همزمان با ... با ...

  10. پرسپوليس ورزشي - پرسپوليس

    www.perspolisathletic.blogfa.com/tag/پرسپوليس

    ... قرار بود بيايم به پرسپوليس کمک کنم و حالا ... با پيراهن ... من باشد و ميخواستم با ...

  11. مي‌خواهم روزي، استقلال را قهرمان آسيا کنم

    mardomsalari.com/Template1/News.aspx?NID=201563

    ... 100 هزار استقلالي خداحافظي کنم و ... ميخواستم يك مدل ديگر با ... به خاطر او پيراهن ...

  12. ورزشي ها - پرسپوليس

    warzeshiha.blogfa.com/tag/پرسپوليس

    ... 19 بازيکن براي بازي با داماش راهي رشت مي‌شود. آخرين تمرين پرسپوليس در تهران قبل از بازي ...

  13. فرهادمجيدي : مي‌خواهم استقلال را قهرمان آسيا کنم

    www.khabarsport.com/detail/31516/football/premiere-league

    ميخواستم يك مدل ديگر با ... بود كه با گل دقيقه 90 من پرسپوليس ... براي خداحافظي با ...

  14. ميخواستم از کشور فرار کنم دستگيرم کردند!

    www.persianv.com/sport/view/010298.php

    ,ميخواستم از کشور فرار کنم دستگيرم کردند! ... استخدام فوري با حقوق عالي در معتبرترين شرکت ...

  15. پرسپوليس باکلاس

    persepoliis-iran.blogfa.com/8601.aspx

    * فکر مىکنم‌ کاملاً‌ با ... هم‌ مىخواستم‌ قراردادم ... آن هم با پيراهن پرسپوليس؟

  16. كانون هواداران پرسپوليس

    www.spoortak.blogfa.com

    من ميخواستم فاصله طبقاتي ... و دروازه‌بان با پيراهن سبز و صبا نيز ... پرسپوليس دعا ميکنم!

  17. پرسپوليس ورزشي - q

    perspolisathletic.blogfa.com/tag/Q

    ... اين بار با پيراهن پرسپوليس ... مي کنم از ... اما چون ميخواستم به پرسپوليس کمک ...

  18. شياطين سرخ آسيا | Facebook?

    https://www.facebook.com/toofansorx

    To connect with ‎شياطين سرخ آسيا‎, sign up for Facebook today. Sign Up Log In. شياطين سرخ آسيا

  19. با زدن هفتاد و پنجمين گل؛ فرهاد مجيدي سومين گلزن …

    omranss.blogfa.com/9005.aspx

    ... بازي با پرسپوليس مي ... فکر مي کرديد يک روز با پيراهن اين ... خداحافظي ميکنم.

  20. پرسپوليس&بارسلونا - پرسپوليس

    iman10amin.blogfa.com/cat-1.aspx?p=3

    ... رقم پايين پيراهن پرسپوليس را ... و ميخواستم ... ميکنم تراکتور با مربيگري ...

  21. نود - 90/ نويدکيا: استقلال و پرسپوليس ضعيف …

    sahebkhabar.ir/news/6622797/...پرسپوليس-ضعيف-شده-اند

    ... نيا با پيراهن پرسپوليس را ديدم ... فکر کنم امسال ... و پرسپوليس را چطور مي ...

  22. کهکشاني ها - برنامه90

    www.kianfootball.blogfa.com/tag/برنامه90

    ميخواستم با اين ... خداحافظي مي کنم و به ... پرسپوليس اعلام مي کنم و از ...

  23. عاشقان سرخدل

    perspolis-is-best.blogfa.com

    ... از شما خواهش مي کنم از ... پرسپوليس با پيراهن شماره ... چون ميخواستم به پرسپوليس کمک ...

  24. تـــاج آسـيا " اســتقلال " - فرهــــــاد مجـــــــيدي

    tajeasia1945.blogfa.com/category/3

    ... را فتح کنم و در نهايت با پيراهن ... در پرسپوليس با ... فوتبال خداحافظي مي کنم و ...

  25. مجيدي: امتياز تيم ملي در جام جهاني، «کروش» بود / …

    www.khabaronline.ir/detail/378011/sport/premiere-league

    در مورد خداحافظي من زياد صحبت مي ... ميخواستم يك مدل ديگر با ... كه با گل دقيقه 90 من پرسپوليس ...

  26. اعتراف غير مستقيم اندو تيموريان به بي فرهنگي …

    www.pnncc.r98.ir/post/3233

    البته تيموريان حاضر به مذاکره با پرسپوليس ... مي خواستم به پرسپوليس ... با خودم دشمن کنم ...

  27. استـــــقلال قهـــرمــــــان : ... - نقـل و انتقالاتــ ...

    cloob-esteghlal.blogfa.com/category/13/نقـل-و...

    مدير فني استقلال درباره شايعه خداحافظي ... پيراهن پرسپوليس را ... مي کنم . من با ...

  28. آخرين اخبار از استقلال تهران

    www.f-cesteghlal.blogfa.com

    محسن مسلمان را هم كه به بازي آوردم ميخواستم ... تلاش مى کنم در ... كرد و با پيراهن پرسپوليس ...

  29. خبرگزاري آريا - لادن طباطبايي: خداحافظي ام واقعي بود ...

    aryanews.com/News.aspx?code=20150706165209950&svc=140

    ... پرونده هسته اي 12 ساله ايران،احتمالا امروز خاتمه مي ... منبع مطلع در گفت و گو با ...

  30. روزنامه رسالت

    www.resalat-news.com/Fa/?code=207824

    ... نمي‌افتد و با پيراهن سايپا ازفوتبال خداحافظي ميکنم ... پرسپوليس لثه خود را ...

  31. اخبار فوتبال » فرهادمجيدي : مي‌خواهم استقلال را …

    www.esteghlali.com/dignews/display_article/id_142058

    تماس با مديريت; قوانين; انجمن; صفحه کاربران. پيام ها; دوستان; تنظيمات

  32. بيوگرافي بازيکنان فوتبال ايران [آرشيو] - P30World …

    forum.p30world.com/archive/index.php/t-209993.html
    • Last updated: 5/10/2008 ·
    • 28 posts ·
    • First post: 5/10/2008

    ... ها و با پيراهن پرسپوليس به ... ولي چون ميخواستم به ... با پيراهن آبي خداحافظي کنم ...

  33. پورغلامي: مي‌خواهيم با عبور از گذرگاه سخت استقلال …

    kisar.ir/forum/showthread.php?tid=365

    تيم استقلال به خاطر درگذشت ناصر حجازي با پيراهن و ... مي‌کرد. ميخواستم ... با او تمديد ميکنم.

  34. پايگاه هوادارن ارتش سرخ ايران پرسپوليس

    perspolishavadar.blogfa.com/8902.aspx

    ... آينده پيراهن پرسپوليس را ... را به پرسپوليس مي‌آورد. با رقمي ... كه ميخواستم حريف ...

  35. عشق جواد و نيکي

    onlyjavad.blogfa.com

    با پرسپوليس‌ فقط‌ به‌ قهرمانى‌ فکر مىکنم ... خداحافظي تلخي با ... با پيراهنپرسپوليس ...

  36. پرسپوليس باکلاس

    persepoliis-iran.blogfa.com/1390/03

    ... كه دوباره با پيراهن اين ... پرسپوليس خداحافظي ... مي‌كنم با پرسپوليس قهرمان ...

  37. واکنش منصوريان به شايعه پرسپوليسي بودنش!

    www.akharinnews.com/ورزش/item/81464-واکنش-منصوريان...

    ... راحتي پيراهن پرسپوليس را بپوشد: «من اگر مي خواستم به پرسپوليس ... سکته کنم. او با ...

  38. دنياي پرخاطره کريم باوي؛ از مستطيل سبز تا …

    khouzestan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=58795

    سال 65 بود و من آن زمان تازه مي خواستم به پرسپوليس ... مي خواستم با ... مي‌خواهم اين پيراهن ...

  39. باقري: كاپيتاني فقط 5 دقيقه است/ نصرتي به من …

    perspolisnews.com/index.php?option=com_content&view=article&id=...

    الان كه معلوم نمي‌كند، ولي مي‌دانم كه با چه ... پيراهن پرسپوليس ... خداحافظي ...

  40. راز پيراهن فرهاد مجيدي چيست؟

    www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=1859399

    ... «من از باشگاه خواستم که پيراهن ... را پيدا ميکنم. ... با اين کارها مي‌خواستند ...

  41. آنها مالک پيروزي اند ، ما مالک پرسپوليس - سايت …

    www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=48549

    ... مي کنم، اگر مي ماني با من، پرسپوليس را ... دلار مي خواستم و پيش ... مي کنم براي حفظ ...

  42. روزنامه گل - سرفصل

    goaldaily.ir/GoalDaily/Article.aspx?AID=15342

    ... اش قيد پيراهن پرسپوليس را ... با خداحافظي ... ميخواستم قبل از بازي با گسترش ...

  43. کاپيتان پرسپوليس: مجبور به ترک تيم محبوبم …

    www.khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=1817822

    ... بيفتد و مي خواستم به ... و پيراهن پرسپوليس هميشه ... که با من تمديد مي کردند ...

  44. باشگاه فرهنگي ورزشي ستاره سرخ بابل

    fc-setaresorkh.blogfa.com/1392/08

    ... و من هم ميخواستم روزي از ... فوتبال خداحافظي کنم که ... با پرسپوليس بازي مي ...

  45. كريمي : شايد دلم بخواهد با اسب مسافرت كنم به …

    forum.p30world.com/archive/index.php/t-362918.html
    • Last updated: 10/31/2009 ·
    • 37 posts ·
    • First post: 3/11/2009

    ... علي كريمي بعد از نمايش ويژه مقابل پرسپوليس با ... به پيراهن پرسپوليس مي‌زد ... کنم .. يعني چي ...

  46. پرسپوليس

    thelordoftheleague.persianblog.ir/1386/4

    ... از قطبي و همكاري با پرسپوليس مي ... همراه كره مي خواستم وارد تهران ... خداحافظي با ?? ...

  47. بزرگترين وبلاگ پرسپوليسيها

    perspolisibia2.blogfa.com

    بازيكنان كره شمالي با پيراهن قرمز و ... ميخواستم براي ... پرسپوليس با حضور ...

  48. اگر مي‌خواستم چند سـال پيش به استقلال و …

    www.khabarsport.com/detail/26244/football/170

    ميخواستم جدا ... با سپاهان به فوتبال معرفي شدم و با پيراهن اين تيم هم از فوتبال خداحافظي مي ...

  49. جام نيوز :: JamNews - ديوانه نيستم که به پرسپوليس

    www.jamnews.ir/detail/News/215848

    ... زاده با پيراهن ... اگر ميخواستم به پرسپوليس بروم ... را با خودم دشمن کنم و به ...

  50. ميلاد زنيدپور: من به استقلال بروم هــــــرگـز!

    goaldaily.ir/Template1/News.aspx?NID=44810

    از او خواستم با كرانيكار ... اما فکر ميکنم او با ... يا پرسپوليس مي‌زدم ...

  51. Pagination

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
    لینک دوستان
  1. پارس فانی - متن آهنگ جدید
  2. بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  3. هاست لینوکس
  4. بروز گراف | مرجع گرافیک
  5. کیف آلوما والت ارزان
  6. بزرگترین و کاملترین سایت دانلود فیلم موزیک برنامه بازی مستند کتاب
  7. لک ملودی
  8. سفارش عینک آفتابی
  9. خبر های روز
  10. وبسایت رسمی هواداران ایکان در ایران
  11. ساعت مچی مردانه و زنانه
  12. خرید عینک آفتابی
  13. میهن بازدید | افزایش بازدید | کسب درآمد
  14. تبادل لینک هوشمند
  15. پاتوق منوتو
  16. رابین وب
  17. چت روم ترنج
  18. تبادل لینک 3طرفه
  19. نیازمندیها,اگهی رایگان
  20. تبادل لینک
  21. تبادل لینک
  22. تبادل لینک
  23. عینک ریبن
  24. تبادل لینک 3طرفه
  25. افزایش بازدید سایت و وبلاگ
  26. شبکه اجتماعی ایران سو
  27. تبادل لینک Linc
  28. فوتبال
  29. چت روم فارسی|ميكسا چت|چتروم|چت ايراني
  30. تبادل لینک
  31. خرید آموزش پیانو
  32. سئو و بهینه سازی سایت
  33. گن لاغری مردانه
  34. توسعه دهندگان سپهر
  35. تبادل لینک
  36. تبادل لینک
  37. ثبت علامت تجاری
  38. تبادل لینک
  39. تبادل لینک
  40. فروشگاه اینترنتی
  41. مرکز آپلود زیر نویس فارسی
  42. خرید عینک ریبن
  43. تبادل لینک
  44. تبادل لینک
  45. آپشن ایران خودرو
  46. آخرین مطالب ارسال شده
  47. تبلیغات

    آمار سایت
  48. کل مطالب : 1821
  49. کل نظرات : 36
  50. افراد آنلاین : 162
  51. تعداد اعضا : 7
  52. آی پی امروز : 229
  53. آی پی دیروز : 114
  54. بازدید امروز : 685
  55. باردید دیروز : 341
  56. گوگل امروز : 0
  57. گوگل دیروز : 5
  58. بازدید هفته : 1,509
  59. بازدید ماه : 1,509
  60. بازدید سال : 47,582
  61. بازدید کلی : 675,508
  62. کدهای اختصاصی