loading...
فقط موزیک
تبلیغات
پست ثابت


admin بازدید : 224 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)
يک بازيگر زن: خيلي ها هنوز نمي دانند من به ايران برگشته ام+عکس

خلاصه اي از مطلب :

<div id = "time_stamp"><h4>زمان دريافت خبر: دوشنبه ?? مرداد ???? ساعت ??:??</h4></div><div id = "refrence"><h3>منبع خبر: <a href="/%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8_%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%B2">آفتاب</a></h3></div><div id = "category"><h3>طبقه بندي: <a href="/%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF%DB%8C_%D9%87%D9%86%D8%B1%DB%8C">فرهنگي هنري</a></h3></div><p>آفتاب : غزل صارمي که با فيلم تحسين شده «عروس آتش» به کارگرداني خسرو سينايي به سينما معرفي شد و پس از آن در «سفر سرخ» ساخته حميد فرخ نژاد حضور پيدا کرد که هنوز اکران نشده، او اظهار اميدواري کرد با اکران اين اثر بار ديگر به سينما برگردد. - اين بازيگر که پس از بازي در «عروس آتش»، در چند فيلم کوتاه و فيلم تلويزيوني بازي کرده است درباره فعاليت هاي خود اينگونه توضيح داد: پس از فيلم «سفر سرخ» که در جشنواره فيلم فجر نيز ديده شد، بازي در تئاتر را به کارگرداني داود دانشور تجربه کردم که خوشبختانه تجربه ارزنده اي بود ...</p> <div style = "display: table;"><div style


ادامه اين مطلب : يک بازيگر زن: خيلي ها هنوز نمي دانند من به ايران برگشته ام+عکس


1,890 results
  1. يک بازيگر زن خيلي ها هنوز نمي دانند من به ايران برگشته ام عکس

    addit.ir/u/...

    ... ها هنوز نمي دانند من به ... يک زن و شوهر بازيگر به ... من به ايران برگشته ام عکس ...

  2. خبرگزاري آريا - يک حکم جديد براي جشنواره‌ي فيلم …

    www.aryanews.com/News.aspx?code=20150727113824502&Svc=65

    ... کروش در پشت صحنه يک ... ايران/ عکس بازيگر زن: خيليها هنوز نميدانند من به ايران برگشته ...

  3. عکس بازيگران ايراني - بيوگرافي بازيگران زن

    sinema4u.blogfa.com/cat-91.aspx

    >> كانديد لوح زرين بهترين بازيگر زن (اين زن حرف نمي ... خيليها به ... به ايران بازگردد. من ...

  4. سينماي ايران

    cinemairan.blogfa.com/8705.aspx

    ... پاي يک زن در ميان است» به ... فراهاني بازيگر جوان سينماي ايران در ... من را خيلي ها نمي ...

  5. براي هر تخلف احمدي‌نژاد بايد يک هفته عزاي عمومي …

    https://aftabnews.ir/fa/news/310290/...

    ... بگذارند و من به عنوان ... زن: خيلي‌ها هنوز نمي‌دانند من به ايران برگشتهام+عکس

  6. مهر 1390 - اخبار( اجتماعي ، فرهنگي ، ورزشي ) ايران - …

    atabakhatami.blogfa.com/1390/07

    او گفت: «در اين شرايط سخت خانواده‌ام به من پشت کرده‌اند.

  7. گفتگوي جالب و خواندني با اکبر عبدي + تصاوير

    www.persianv.com/sargarm/281153.php

    اين حرف براي من خيلي ارزش ... هم نمي دانند. يک ... وقتي به يک بازيگر مي گويم يک ...

  8. از خود بازيگر بهتر بازي مي‌كنم - سايت خبري …

    www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=46717

    ... كه يك ماشين به بازيگر زن مي خورد و او ... را نميدانند اما در چند ... ها من را خيلي ...

  9. ســـکـــتـــه آي آر - اطلاعات عمومي

    rubberneck.blogfa.com/cat-47.aspx

    ... مي‌گذرد هنوز خيليها نميدانند که ... من هم با توجه به نظر يک متخصص ... به ايران و لغو ...

  10. حميد عليدوستي از زندگي شخصي و کاري اش مي کويد ( …

    www.persianv.com/maharatha/252413.php

    هميشه در اين اتفاق‌ها يک نفر از ... کردند، خيليخيلي زياد به من ... هنوز باورم نمي ...

  11. سينماي ايران

    cinemairan.blogfa.com/8704.aspx

    ... كساني شد كه نميدانند روح لطيف ... هنوز سينماي ايران كلي با تو ... ها به من اختيار ...

  12. عمومي

    hamzehtakin.blogfa.com

    ... اي به من مي شد.يک روز ... سراغ خيلي ها رفته بودند و من هم ... من هنوز هم نمي ...

  13. گزارش و مصاحبه با افراد موفق

    www.pnuha.com/thread-35772.html

    او خيلي به من محبت داشت و ... سخني درباره يک بازيگر زن خارجي بر ... خيلي وقت‌ها «نه» نمي ...

  14. بازيگران ايراني

    akbarvasaba.blogfa.com/8703.aspx

    مثلا الآن سال‌ها به من اجازه ... اي نمي‌دانم و هنوز نگفته ... زنها خيلي منفعل و ...

  15. وبلاگ سريال مادرانه - مصاحبه - Interviews

    madaranetv.blogfa.com/category/12

    ... خيلي به محدوديت ها فكر نمي كنم ... مي دانند. اما من خيلي از ... يک بازيگر درجه ...

  16. عمو حامد

    amohamed.persianblog.ir

    بهترين بازيگر زن: ... در اين مسير دشوار آن‌ها ابتدا به ايران ... از سوي ديگر آن‌ها نميدانند ...

  17. عکسهاي اختصاصي از بازيگران

    perscnema.blogfa.com/author-perscnema.aspx?p=4

    ... از 26 سال به ايران برگشته است ... من در خيلي از مراسم‌ها شرکت ... بازيگر نقش دوم زن به ...

  18. وبلاگ - چيزي شبيه روزنامه

    habib8531.persianblog.ir/tag/وبلاگ

    ... مي داني به نظر من آرايشگر ها ... سومي ها خيلي با ... بهترين بازيگر زن را ...

  19. جهان هنر

    jahane-honar.blogfa.com

    ... فيلم ها به صورت يک ابر زن و ... به من شهاب حسيني بازيگر، چه ... من اگر در كار اجرا نمي ...

  20. مجموعه هاي تلويزيونى ايراني

    iranianserials.blogfa.com/9002.aspx?p=3

    ... براي من به عنوان بازيگر ... را به شبکه يک بردم خيلي ... نمي دانند کجا ...

  21. عکس بازيگران ايراني

    sinema4u.blogfa.com/86054.aspx

    >> كانديد لوح زرين بهترين بازيگر زن (اين زن حرف نمي ... خيليها به ... به ايران بازگردد. من ...

  22. مجموعه هاي تلويزيونى ايراني

    iranianserials.blogfa.com/9002.aspx?p=2

    ... براي من به عنوان يک ... تمرين ها انرژي چنداني نمي ... حالا به ايران برگشته ...

  23. گزارشي از اتفاقات يک قمارخانه در تهران

    shomanews.com/NewsDetail/123037/...

    استرسي كه خيليها را حتي روانه ... خيلي‌ها هنوز نمي‌دانند من به ايران برگشته ... و يك بازيگر زن;

  24. آثار چوبک - ماهنامه ادبي بامداد

    www.ali-roustaee.blogfa.com/author-ali-roustaee.aspx

    ... فاميل ما نميدانند من ... من به موضوع زن در ... كه خيلي بزرگ بود؛ هنوز هم دارم ...

  25. ايران مرز پر گهر - اخبار و رويدادها

    www.akhbaremahale.blogfa.com/cat-3.aspx

    خرس نقره‌اي بهترين بازيگر زن به ... ديگر به اين راحتي‌ها نمي ... خيليها به من گفته ...

  26. وبلاگ - بازيگران ناشناخته

    pesaregoolforosh.persianblog.ir/tag/وبلاگ

    ... دنياي زنها ... كائنات خيلي كوچكيم، هيچ گاه نمي‌‌شود ... خود نياز به يک بازيگر ...

  27. کات

    kat.blogfa.com/cat-4.aspx?p=3

    اين آخرين کاري است که يک بازيگر بايد به ... ايران اصلاً نميدانند ... ها آماده است. فقط به من ...

  28. مهر 1384 - سريالهاي ايراني

    www.television-iran.blogfa.com/8407.aspx

    ... باز مي‌كند، اين‌ها بهمن‌ دانسته ... اسمم را نمى دانند. ... در سال 79 بهترين بازيگر زن ...

  29. وبلاگ - رمز عبور خود را فراموش کرده ام!

    samrahimi.persianblog.ir/tag/وبلاگ

    ... به من گفت و من هم يک ... سنتور به موسيقي ها خيلي ... و هنوز نمي دانم پولي که به من ...

  30. فيلم روز? سينماي جهان --- آرينا امير سليماني :: …

    www.roozonline.com/persian/news/newsitem/article/-66eddafc91.html

    ... مي شود و خيلي ها مانند ... براي بهترين بازيگر زن نقش اصلي ... که به ‏خاطر يک زن ...

  31. ? مهرا?? مديرے اسطوره تکرار نشدنے ?

    atipic.blogfa.com/author-atipic.aspx?p=22

    هيچ جاي دنيا با من به عنوان يک ... من بازيگر خيلي ... نكته منفي اين كه، هنوز خيليها كار ...

  32. Art ...

    faranakarta.blogfa.com

    بابک خيلي به من ... نميدانند که بازيگر ... آن روزها شبيه امروز نبود که برخي ها يک شبه ...

  33. مجله سينمايي هاراي فيلم

    harayfilm.blogfa.com/8503.aspx

    البته به شما بگويم من خيلي هم به دنبال ... زنها چقدر ابله ... خوشم نمي‌آيد. به نظرم بازيگر ...

  34. DVD Video

    vcddvdoriginal.blogfa.com/post-64.aspx

    آخرين فيلمش به من قول بده نيز فقط يک کمدي ... که به ‏خاطر يک زن ... که خيلي ها حاضر به ...

  35. سن پطرز بورگ

    www.sanpeterzborg89.blogfa.com/8908.aspx

    ... خيلي‌‌ها قرار بود ... كه من از چهره بازيگر زن فيلم ... آساني تغيير نمي‌كند. * به ايران ...

  36. يادها و خاطره ها

    www.baghbanan.blogfa.com/author-baghbanan.aspx?p=2

    از آهنگ هاى معروف آفت كه قديمى ها هنوز آنها ... حال من خيلي ... به ايران برگشته و به ...

  37. بازيگران ايراني

    akbarvasaba.blogfa.com/8709.aspx?p=2

    آن‌ها هنوز هم ... نميدانند و كارهاي ... بازيگران زن گفت: من به جوانان به ...

  38. روزنامه مردم سالاري - سرفصل

    mardomsalari.com/Template1/Article.aspx?AID=29092

    ... هايي هستند که خيلي به آن‌ها پرداخت نمي ... نميدانند ... به نظر من به يک نوع نماد ...

  39. سيد جلال الدين آشتياني | Facebook?

    https://www.facebook.com/seyedjalalAshtiani

    ‎سيد جلال الدين آشتياني‎. 2,102 likes · 14 talking about this. ‎حکيم سيد جلال الدين موسوي آشتياني (زاده? ...

  40. DVD Video

    vcddvdoriginal.blogfa.com/8704.aspx

    نامزد جايزه بهترين بازيگر زن از مراسم ... که به ‏خاطر يک زن ... که خيلي ها حاضر به ...

  41. موج ورزشي

    mowjvarzeshi.blogfa.com/8807.aspx

    ... اينکه يک بازيگر به جاي ... در ايران به هيچ حريفي نمي ... که به اعتقاد خيلي ها ...

  42. پشت و رو - داستان

    pooshtooroo.blogfa.com/category/1

    ... و كسي‌ بهمننمي ... عبدالله برگشته‌ بود بهايران‌ و هر ... ها به كافه مي‌روند و زن ...

  43. رقص طوفان

    kooh1000.blogfa.com/8707.aspx

    ... معاصر ايران به ... چشم من به انگشتري بچه ها ... نمى شنود، هنوز ...

  44. پرسه هاي انديشه

    parsnya.blogfa.com/9009.aspx?p=2

    ... دهه 40 كه خيليها از آن به عنوان ... به نظر من در ايران در ... ها هنوز نميدانند ...

  45. مسعود کيميايي: من، مُدِ خودم را دارم!

    arteffect.ir/مسعود-کيميايي-من-مُدِ-خودم-را...

    خيلي ها هستند که ... نمي گيرد. من يک موضوعي دارم ... و «گوزن ها» بگويد و حالا به يک نوع ...

  46. اهواز کيانپارس - اجتماعي

    ahwaz-kiyanpars.blogfa.com/category/1

    ... اند و به زنها و ... مي دانند و نمي دانند که به ... که با يک بازيگر سروکار ...

  47. بلوک هفت - يادداشت‌ها

    rakh.blogfa.com/cat-5.aspx

    كه تنها نمي از باران ها به من ... يک فلس ِ من به ... همه خوب مي دانند يا خيلي از ...

  48. چشم رنگي‌ها به بهشت نمي‌روند+تصاوير | آريا

    vista.ir/news/22990011/چشم-رنگي‌ها-به-بهشت...

    چشم رنگي‌ها به بهشت نمي‌روند+ ...

  49. گراش فردا - عمومي

    gerash-farda.blogfa.com/cat-5.aspx

    ... ها به ايران حمله كردند من بچه ... خواستم نمي آمد . من خيلي ... نمي شود. 34.زن ها به ...

  50. آبان - دست نوشته ها

    www.abanmah.blogfa.com/cat-5.aspx

    او را شهربانوي ايران زمين نيز مي دانند. ... به بعد خيلي بايد ... هستند كه به من مي‌گويند تو زن ...

  51. Some results have been removed
  52. Pagination

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
    لینک دوستان
  1. پارس فانی - متن آهنگ جدید
  2. بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  3. هاست لینوکس
  4. بروز گراف | مرجع گرافیک
  5. کیف آلوما والت ارزان
  6. بزرگترین و کاملترین سایت دانلود فیلم موزیک برنامه بازی مستند کتاب
  7. لک ملودی
  8. سفارش عینک آفتابی
  9. خبر های روز
  10. وبسایت رسمی هواداران ایکان در ایران
  11. ساعت مچی مردانه و زنانه
  12. خرید عینک آفتابی
  13. میهن بازدید | افزایش بازدید | کسب درآمد
  14. تبادل لینک هوشمند
  15. پاتوق منوتو
  16. رابین وب
  17. چت روم ترنج
  18. تبادل لینک 3طرفه
  19. نیازمندیها,اگهی رایگان
  20. تبادل لینک
  21. تبادل لینک
  22. تبادل لینک
  23. عینک ریبن
  24. تبادل لینک 3طرفه
  25. افزایش بازدید سایت و وبلاگ
  26. شبکه اجتماعی ایران سو
  27. تبادل لینک Linc
  28. فوتبال
  29. چت روم فارسی|ميكسا چت|چتروم|چت ايراني
  30. تبادل لینک
  31. خرید آموزش پیانو
  32. سئو و بهینه سازی سایت
  33. گن لاغری مردانه
  34. توسعه دهندگان سپهر
  35. تبادل لینک
  36. تبادل لینک
  37. ثبت علامت تجاری
  38. تبادل لینک
  39. تبادل لینک
  40. فروشگاه اینترنتی
  41. مرکز آپلود زیر نویس فارسی
  42. خرید عینک ریبن
  43. تبادل لینک
  44. تبادل لینک
  45. آپشن ایران خودرو
  46. آخرین مطالب ارسال شده
  47. تبلیغات

    آمار سایت
  48. کل مطالب : 1821
  49. کل نظرات : 36
  50. افراد آنلاین : 162
  51. تعداد اعضا : 7
  52. آی پی امروز : 178
  53. آی پی دیروز : 114
  54. بازدید امروز : 455
  55. باردید دیروز : 341
  56. گوگل امروز : 0
  57. گوگل دیروز : 5
  58. بازدید هفته : 1,279
  59. بازدید ماه : 1,279
  60. بازدید سال : 47,352
  61. بازدید کلی : 675,278
  62. کدهای اختصاصی