loading...
فقط موزیک
تبلیغات
پست ثابت


admin بازدید : 158 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (1)

 Naser%20Sadr%20 %20Az%20Khoda%20Khasteh%20%28Ft%20Hayed%29 دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام از خدا خواسته

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام از خدا خواسته با بالا ترین کیفیت
ترانه : مریم حیدرزاده ، تنظیم و میکس مستر : آرمیک

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید ناصر صدر به نام از خدا خواسته :

به من نگاه کن واسه ی یه لحظه

نگات به صدتا آسمون می ارزه

من از خدامه بکشم نازتو

تا بشنوم یک لحظه آوازتو

من از خدامه پیش تو بمونم

جواب حرفامو خودم بخونم

من از خدامه بمونم دیوونت

سر بذارم رو شونه ات نشونت

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ناصر صدر به نام از خدا خواسته

♫♫♫♫♫♫

من از خدامه بمونی کنارم

من که بجز تو کسی رو ندارم

من از خدامه که نباشه دوری

فقط دلم میخواد بگی چجوری

من از خدامه که یه روز دعامون

بره تو آسمون  پیش خدامون

به عشق این که بعد اون همه درد

خدا یبار نگاهیم به ما کرد

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ناصر صدر به نام از خدا خواسته

♫♫♫♫♫♫

من از خدامه بمونی کنارم

من که بجز تو کسی رو ندارم

من از خدامه که نباشه دوری

فقط دلم میخواد بگی چجوری

من از خدامه که یه روز دعامون

بره تو آسمون  پیش خدامون

به عشق این که بعد اون همه درد

خدا یبار نگاهیم به ما کرد

MP3 – 320

Naser Sadr – Az Khoda Khasteh (Ft Hayed)

MP3 – 128

Naser Sadr – Az Khoda Khasteh (Ft Hayed)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پاپ من در تاریخ 1393/04/06 و 21:59 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز!

يک پيشنهاد عالي براي کسب در آمد از وبلاگتون

سيستم کسب در آمد پاپ من

ثبت شده در ستاد سازماني وزارت سازماندهي اسلامي

نرخ هر آي پي = 90 ريال (برخي 150 ريال)

تسويه حساب منظم و روزانه

اول از طريق لينک زير ثبت نام کنيد

بعد از ثبت نام وبسايت خودتون رو ثبت کنيد

بعد يک کد در قالب وبلاگتون قرار ميديد

بعد به ازاي هر بازديد کننده 90 ريال (50ريال 40ريال) دريافت ميکنيد

از طريق لينک زير ثبت نام کرده و شروع به کسب درآمد کنيد!

پرداخت منظم و شمارش بالا از مزيت هاي سايت ماست

کافي است امتحان کنيد!

مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهيد بود!

منتظرما!

شکلکشکلک


-------------------.................


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
  • پارس فانی - متن آهنگ جدید
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • هاست لینوکس
  • بروز گراف | مرجع گرافیک
  • کیف آلوما والت ارزان
  • بزرگترین و کاملترین سایت دانلود فیلم موزیک برنامه بازی مستند کتاب
  • لک ملودی
  • سفارش عینک آفتابی
  • خبر های روز
  • وبسایت رسمی هواداران ایکان در ایران
  • ساعت مچی مردانه و زنانه
  • خرید عینک آفتابی
  • میهن بازدید | افزایش بازدید | کسب درآمد
  • تبادل لینک هوشمند
  • پاتوق منوتو
  • رابین وب
  • چت روم ترنج
  • تبادل لینک 3طرفه
  • نیازمندیها,اگهی رایگان
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • عینک ریبن
  • تبادل لینک 3طرفه
  • افزایش بازدید سایت و وبلاگ
  • شبکه اجتماعی ایران سو
  • تبادل لینک Linc
  • فوتبال
  • چت روم فارسی|ميكسا چت|چتروم|چت ايراني
  • تبادل لینک
  • خرید آموزش پیانو
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • گن لاغری مردانه
  • توسعه دهندگان سپهر
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • ثبت علامت تجاری
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • فروشگاه اینترنتی
  • مرکز آپلود زیر نویس فارسی
  • خرید عینک ریبن
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • آپشن ایران خودرو
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1821
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 341
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 889
  • بازدید ماه : 889
  • بازدید سال : 46,962
  • بازدید کلی : 674,888
  • کدهای اختصاصی