loading...
فقط موزیک
تبلیغات
پست ثابت


admin بازدید : 245 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امید ساربانی تنها با لینک مستقیم در سایت ملودی فا

دانلود آهنگ امید ساربانی بنام تنها با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در ادامه مطلب

متن آهنگ تنها امید ساربانی در سایت قرار گرفت

 ترانه : مجید شمس ، آهنگ : امید ساربانی

 

دانلود آهنگ جدید امید ساربانی تنها با متن آهنگ

دانلود اهنگ در ادامه مطلب...

MP3 – 320

Omid Sarebani – Alone

 

MP3 – 128

Omid Sarebani – Alone 

__________

متن آهنگ امید ساربانی تنها

 

خسته از تنهایی خسته از تردیدم

زندگی یعنی درد زندگیتم دیدم

 

هر کی از راه امد حالم و بد تر کرد

چجوری باید با نا امیدی سر کرد

 

لحظه هام لبریز از درد این تنهایی

شایدم من بودم مرد این تنهایی

 

ابر چشمام هر شب ساعت ها می باره

خاطراتی مبهم رو سرم آواره

 

کاشکی حال و روزم بهتر از این میشد

تلخی لبخندم با تو شیرین میشد

 

آخرش من موندم با دلی بی سامون

ای خدا لبخند و به لبام بر گردون

 

پای هر احساسی عمرم و سوزوندم

پا گذاشتم هر بار رو دل واموندم

 

کاش کمی از مهرت وقف من می کردی

این غمه بی حد و ریشه کن می کردی

 

چه شبا دنیام و غرق حسرت کردم

با همه دلتنگی به غم عادت کردم

 

آخرش من موندم با دلی بی سامون

ای خدا لبخند و به لبام بر گردون

 

لحظه هام لبریز از درد این تنهایی

شایدم من بودم مرد این تنهایی

 

ابر چشمام هر شب ساعت ها می باره

خاطراتی مبهم رو سرم آواره

 

کاشکی حال و روزم بهتر از این میشد

تلخی لبخندم با تو شیرین میشد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
  • پارس فانی - متن آهنگ جدید
  • بزرگترین مرجع قالب و ابزار رایگان
  • هاست لینوکس
  • بروز گراف | مرجع گرافیک
  • کیف آلوما والت ارزان
  • بزرگترین و کاملترین سایت دانلود فیلم موزیک برنامه بازی مستند کتاب
  • لک ملودی
  • سفارش عینک آفتابی
  • خبر های روز
  • وبسایت رسمی هواداران ایکان در ایران
  • ساعت مچی مردانه و زنانه
  • خرید عینک آفتابی
  • میهن بازدید | افزایش بازدید | کسب درآمد
  • تبادل لینک هوشمند
  • پاتوق منوتو
  • رابین وب
  • چت روم ترنج
  • تبادل لینک 3طرفه
  • نیازمندیها,اگهی رایگان
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • عینک ریبن
  • تبادل لینک 3طرفه
  • افزایش بازدید سایت و وبلاگ
  • شبکه اجتماعی ایران سو
  • تبادل لینک Linc
  • فوتبال
  • چت روم فارسی|ميكسا چت|چتروم|چت ايراني
  • تبادل لینک
  • خرید آموزش پیانو
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • گن لاغری مردانه
  • توسعه دهندگان سپهر
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • ثبت علامت تجاری
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • فروشگاه اینترنتی
  • مرکز آپلود زیر نویس فارسی
  • خرید عینک ریبن
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • آپشن ایران خودرو
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1821
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 193
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 340
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 1,817
  • باردید دیروز : 341
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,641
  • بازدید ماه : 2,641
  • بازدید سال : 48,714
  • بازدید کلی : 676,640
  • کدهای اختصاصی